Levering en betaling
Levertijd
Onze levertijd is momenteel:
1–3 dagen
Verzendmethode
We leveren de bestellingen in Nederland met DPD. Dit betekent dat eenmaal geprobeerd wordt de bestelling op het bezorgadres te bezorgen. Indien afwezig, wordt de bestelling bij het dichtstbijzijnde DPD-punt afgeleverd. Je kunt, vóór bezorging, een alternatief afhaalpunt kiezen in de DPD app.
Verzendmethode:
DPD standaard thuisbezorging €4,15
Gratis verzending vanaf €50,00
Volg je bestelling
Wil je weten waar je Thee en koffie schuur-pakket zich momenteel bevindt?
Je kunt je bestelling volgen via de track & tracé van DPD . Daarvoor heb je je postcode en de traceercode nodig die je in de verzendbevestiging ontvangen hebt. Je ontvangt de verzendbevestiging per e-mail wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten en aan de vervoerder is meegegeven. De e-mail wordt verzonden met de titel “Je bestelling is verzonden”.
De traceercode is een 14-cijferig pakketnummer. De traceerpagina van DPD vind je met deze link.
Wat te doen als de verzending niet vordert?
Lijkt het erop dat de bezorging van je bestelling lang duurt en voor meerdere dagen niet vordert in de track & trace ? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via e-mail (info@theeenkoffieschuur.nl)
Betaalmethoden
Je kunt je Thee en koffie schuur bestelling altijd veilig betalen, ongeacht de betaalmethode. De betaling vindt altijd plaats via de check-out van onze betalingspartner Mollie. De betaalmethode kun je kiezen voordat je de bestelling bevestigt.
Je kunt de geschikte betaalmethode kiezen uit de volgende optie:
- iDeal
De Mollie-factuur wordt binnen enkele werkdagen na het plaatsen van je bestelling per e-mail toegezonden. Bij vragen over de betaling, vragen we je om direct contact op te nemen met de klantenservice van Mollie